mandag 5. mars 2012

Drawings

Jeg er en kreativ person, og en av lidenskapene mine er tegning. Dessverre blir det alt for lite tid til det med alt skolearbeid og andre aktiviteter, men en gang i blant finner jeg frem kullstiftene og skisseboka! Mye av det jeg tegner blir bare halvferdig, som dere kan se på bildene under. Det blir mye 5 minutters tegninger før jeg begynner på neste, og i bakhodet har jeg alltid en tanke om å gjøre de ferdig seinere. Forhåpentligvis blir disse ferdige også! Den øverste tegningen tegnet jeg i fjor sommer, og de to nederste litt senere enn det.




Det jeg liker best å tegne er gamle hus, portretter og kropper. Har noen ideer i bakhodet som det forhåpentligvis blir noe av etterhvert. Følg med så kommer kanskje resultatene her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar